sales and marketing books

Het internet staat vol met tips om de aandacht te trekken van het meest geavanceerde en grootste publiek op de marketingmarkt – millennials.

Maar het belangrijkste wordt altijd over het hoofd gezien. Hoe doen millennials zelf internetmarketing? Wat is hun rol?

Millennials zijn niet alleen een populatie die marketingdiensten nodig heeft. Ze zijn zelf marketeers.

Leer ons bedrijf promoten als millennials door ons artikel te lezen:

Wees niet bang om authentiek te zijn

Je bent een marketeer. Geweldig. Maar doe niets dat u gezichtsloos kan maken.

Authenticiteit is wat een goede marketeer onderscheidt van een middelmatige. Authenticiteit is de bron van innerlijke kracht en vindingrijkheid.

Wat betekent authentiek zijn?

Onthul diep over de dingen waar je van houdt.

Druk openlijk uw positie en gedachten uit.

In de internetwereld kun je je authenticiteit tonen via verschillende sociale platforms – Twitter, Instagram, Snapchat, Periscope, Facebook, etc.

Kies een platform dat je publiek leuk vindt

Kies zorgvuldig uw promotiekanaal. Misschien ben jij de Snapchat-professional of de Instagram-koningin.

Maar houd alleen rekening met de platforms waar uw potentiële klanten op hangen. Ja, ze zijn er, maar waar communiceren ze het vaakst?

Verzamel je stam op een plek waar ze al actief met elkaar omgaan, en succes wacht op je.

Wees een merk

Als je een millennial bent, weet je waar we het over hebben. Er is een latente neiging onder millennials om weg te drijven van de bestaande orde. The New York Times legt uit: “Millennials verlaten traditionele instellingen: politiek, religieus en cultureel.”

Voor een millennial marketeer – dat wil zeggen voor jou – is dit logisch. Maar er zijn ook problemen. Waarom? Omdat je merk dat je gaat ontwikkelen een instelling is. Dit betekent dat u uw doelgroep potentieel kunt ontmoedigen.

Wat doe je? In plaats van een aura van grootsheid rond uw merk op te bouwen, wordt u zelf een merk. Millennials zijn niet gemaakt om in bedrijven te werken, ze zijn afgestemd op individualiteit – om selfies te maken, hun geheimen aan de hele wereld te vertellen, aan echte mensen.

Verleid mensen niet om jezelf te prijzen: “We zijn geweldig! Kijk naar ons! “. Neem deel aan zelfontwikkeling, uw merkreputatie.

Gebruik een selfie

Advertentiecampagnes voeren is de laatste eeuw van marketing en een meer persoonlijke en organische benadering is nu belangrijk.

Neem selfies: terwijl veel mensen inertie selfies uitschelden, is dit een zeer effectieve manier om je emoties te uiten. Selfies zijn een van de valuta’s van communicatie en mogen niet worden onderschat.

Laat uw merk op de juiste manier groeien: millennials voelen zich gezichtsloos op een afstand van kilometers: u moet actief, gepassioneerd en authentiek zijn

Communiceer ‘trouwens’: de populariteit van platforms zoals Periscope verhoogt de eetlust van gebruikers met constante, live communicatie met hen.

Selfies zijn goed. Als je deze aanpak correct gebruikt, kom je niet over als kind, narcist of onvolwassen.

Strategie verslaat methoden

Marketeers van elke generatie hebben de neiging om verschillende promotiemethoden te gebruiken.

Het is perfect. Maar onthoud: concentreer niet al uw aandacht alleen op promotiemethoden ten nadele van uw algehele strategie.

Voor het succes van uw merk is het belangrijk om ervoor te kiezen om niet te besproeien met alle mogelijke promotiemethodes. Er zijn zoveel tactieken, platforms, technologieën en ideeën in de marketingwereld die precies bij je passen.

Analyseer het grote geheel. Houd uw publiek, producten in de gaten.

Ga voor statistieken

Na veel over authenticiteit te hebben gesproken, moet je denken dat er niets belangrijker is dan intellectuele en spirituele eenheid.

Statistieken zijn nog steeds belangrijk. Erg belangrijk. Speciaal voor de duizendjarige generatie.

Waarom? Omdat onze generatie constant streeft naar mooie dingen. Millennials zijn waar veel mooie objecten staan. Bijvoorbeeld in de Snapchat- of Periscope-applicatie, waar je dynamisch de schoonheid van andere mensen kunt observeren.

En als we naar statistieken kijken, zullen we minder tijd besteden aan schoonheid en meer tijd aan zaken die inkomen genereren.

Je bent al geboren toen internet nog bestond. Het is goed. En nu moet je ook een professional in analytics worden: leer marketinggegevens te begrijpen, te evalueren, erop te reageren en je gedrag daarop aan te passen.

Er zijn geen korte statistieken. U kunt statistieken van verschillende bronnen krijgen: van alle bekende Google Analytics tot geavanceerdere systemen. Gebruik ze en bloei.

Gevolgtrekking

Denk aan de hoofdregel van moderne marketing: ‘Het belangrijkste is aandacht, geen indruk.’

Indruk is niet hetzelfde als aandacht. Indrukken zijn informatieve signalen, terwijl aandacht de concentratie van mentale activiteit is. Aandacht is de hoogste beloning voor een marketeer. Zoek uit hoe je aandacht kunt krijgen en in die richting kunt bewegen. 

Als je een vertegenwoordiger bent van de millenniumgeneratie, dan heb je al een idee van waar ze over denken, hoe ze zich gedragen, wat je potentiële klanten kopen. Millennials zijn de beste marketeers ooit. 

Maar neem niet alles als vanzelfsprekend aan. Gebruik in plaats van alleen op uw intuïtie te vertrouwen een plan, een strategie. Monitor statistieken om de efficiëntie van uw bedrijf te verbeteren.

instagram marketing campaign 

https://marketingbook.shop/

Transport in tijden van corona

augustus 12, 2020