call agent Antwerpen

Call-Center Medewerker

Functie

We zijn op zoek naar call agents om de medische teams van onze klanten te versterken.

Hier volgen enkele taken:

Telefonische en schriftelijke contactgegevens

U behandelt voornamelijk telefoontjes naar artsen, specialisten (oogartsen, chirurgie …)

Rapporteren in het eigen ERP-systeem en klantensysteem.

Volledig digitaal vervolgbestand

Klantenservice: bestellingen opnemen, klanten helpen, …

Aanbod

Je sluit je aan bij een uitstekend team van coaches op maat

25 tot 30 uur deeltijdwerk

U kunt de werktijden flexibel instellen van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 19.00 uur

Je krijgt een aantrekkelijk salaris

Jouw profiel

Je hebt een bachelordiploma verpleegkunde of hebt ervaring als medisch secretaris

Je hebt een goede kennis van Nederlands en Frans

Je bent sterk klantgericht

Afhandeling: Inkomende oproepen (consumentendiensten, bestellingen ontvangen, hulp en assistentie verlenen aan klanten, …), oproepen beantwoorden in het medisch centrum om de urgentie te beoordelen van het organiseren van interventies (ter plaatse verzenden van artsen, ziekenhuisopname, repatriëring, enz.), Jezelf voorstellen aan de telefoon Controleer de identiteit en details van de persoon met wie u spreekt (klantnummer, adres, etc.) en vul het digitale vervolgdocument in voor het gesprek

Professional Bachelor-Outside the European Union, Professional (Key) Bachelor (PBA)



https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html