Call-Center Medewerker Functie We zijn op zoek naar call agents om de medische teams van onze klanten te versterken. Hier volgen enkele taken: Telefonische en schriftelijke contactgegevens U behandelt voornamelijk telefoontjes naar artsen, specialisten (oogartsen, chirurgie …) Rapporteren in het eigen ERP-systeem en klantensysteem. Volledig digitaal vervolgbestand Klantenservice: bestellingen opnemen, klanten helpen, … Aanbod Je sluit je aan bij een uitstekend team van coaches op maat 25 tot 30 uur deeltijdwerk U kunt de werktijden flexibel instellen van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 19.00 uur Je krijgt een aantrekkelijk salaris Jouw profiel Je hebt een bachelordiploma verpleegkunde of hebt ervaring als medisch secretaris Je hebt een goede kennis van Nederlands en Frans Je bent sterk klantgericht Afhandeling: Inkomende oproepen (consumentendiensten, bestellingen ontvangen, hulp en assistentie verlenen aan klanten, …), oproepen beantwoorden in het medisch centrum om de urgentie te beoordelen van het organiseren van interventies (ter plaatse verzenden van artsen, ziekenhuisopname, repatriëring, enz.), Jezelf voorstellen aan de telefoon Controleer de identiteit en details van de persoon met wie u spreekt (klantnummer, adres, etc.) en vul het digitale vervolgdocument in voor het gesprek Professional Bachelor-Outside the European Union, Professional (Key) Bachelor (PBA)
particuliere opleiding doktersassistent administratief juridisch medewerker
|
https://www.administratieve-medewerker.be/2021/11/financieel-administratief-medewerker.html |